Google Beoordelingen
4.7
Gebaseerd op 795 beoordelingen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

banner-veelgesteldevragen

Ja, een offerte is geheel vrijblijvend. Ons verhuisbedrijf rekent geen extra kosten voor het opstellen van een offerte.

U heeft dan direct een realistisch beeld van wat uw verhuizing zal gaan kosten en hoe deze berekening tot stand komt.


2: Welke kosten brengt Budgetverhuisservice in rekening?

Enkel de materiaalkosten en arbeidsuren van inlaad naar uitlaad adres. U hoeft bij Budgetverhuisservice niet af te rekenen voor de heen of terugreis naar onze standplaatsen.


3: Werken jullie met professionele verhuizers?

Uiteraard. Ons verhuisbedrijf werkt met goed opgeleide en ervaren verhuizers die hun vak goed verstaan.

Daarnaast zijn onze verhuizers professioneel en herkenbaar gekleed zodat uw buren weten dat er een verhuizing plaatsvindt.


4: Kunt u ons uw verhuizing toevertrouwen?

Ons verhuisbedrijf is een veelgevraagd verhuisbedrijf door heel Nederland. Wij hebben zo een beetje alles al meegemaakt en hebben op de meeste vragen en problemen een passend antwoord.

Dus ja, u kunt met een gerust hart, elke verhuizing, groot of klein, aan de mannen van ons verhuisbedrijf toevertrouwen.


5: Hoe berekenen wij de kosten van uw verhuizing?

Aan het eind van iedere klus word er een opsomming gemaakt van de door ons geleverde diensten. Op het formulier staat helder weergegeven hoe de totaalprijs tot stand komt. Factoren die meespelen zijn het aantal verhuizers, werkuren, het starttarief en een eventuele kilometer vergoeding.

Het gebruik van verhuismaterialen, verhuisdekens & touw en blok is gratis.


6: Hoe kan ik afrekenen?

Na de uitvoering van de werkzaamheden vragen wij u contant of per pinautomaat af te rekenen met onze verhuizers. U kunt van te voren aangeven of u contant of per pinautomaat wilt afrekenen zodat onze verhuizers hier van op de hoogte zijn. Mocht het voorkomen dat een klus meerdere dagen in beslag neemt dan dienen de werkuren per dag te worden afgerekend.

Alleen indien schriftelijk is overeengekomen, kunt u achteraf per rekening zorg dragen voor de betaling.


7: Hoe wordt het starttarief berekend?

Dit is afhankelijk van onze planning en uw inlaad adres. Mocht het zo zijn dat er een verhuisploeg bij u in de regio reeds werkzaam is, dan rekenen wij geen tot een lager starttarief. Gemiddeld rekent ons verhuisbedrijf een starttarief van 50,- per verhuizing.


8: Het aantal werkuren is hoger of lager uitgevallen dan geschat?

Budgetverhuisservice werkt altijd op basis van nacalculaties. Zo rekenen wij alleen het aantal gewerkte arbeidsuren met u af en voorkomt u dure prijsafspraken.

Ondanks dat wij altijd ons uiterste best doen om de duur van de klus zo goed mogelijk in te schatten, kan het toch voorkomen dat uw verhuizing korter of langer duurt dan met u is geschat. Onze verhuizers zullen u terplekke informeren of uw verhuizing wel of niet op schema ligt.


9: Kan ik een digitale factuur ontvangen?

Indien u aangeeft een digitale factuur te willen ontvangen, zal deze binnen 7 werkdag na uitvoering van de klus per e-mail naar u verzonden worden. U krijgt altijd na afloop van uw verhuizing, een kopie van de werkbon voor uw eigen administratie.


10: Zijn alle bedragen inclusief btw?

Voor alle klanten zijn onze tarieven inclusief btw.


11: Werken jullie ook in het weekend?

Ja Budgetverhuisservice is zeer flexibel en ook inzetbaar in het weekend.


12: Hoe snel kan ik geholpen worden ?

Ons verhuisbedrijf hecht veel waarde aan flexibiliteit. Dankzij een groot team van handige verhuizers kunnen wij u vaak al op kort termijn van dienst zijn. In sommige gevallen zelfs de zelfde dag nog.

Wel adviseren wij u om zeker te zijn van een plek in onze agenda, minimal 3 weken vantevoren te reserveren.


13: Hoe kan ik nog meer besparen?

U kunt zelf meer besparen door veel voorbereidend werk zelf te doen en uw inboedel goed in te pakken. Ons verhuisbedrijf rekent namelijk op uurbasis. Een goede voorbereiding is het halve werk en kost ook vaak de helft.

Vraag onze telefonische adviseurs om meer informatie.


14: Er is schade ontstaan tijdens een verhuizing wat kan ik doen?

Ons verhuisbedrijf doet er alles aan om schade aan uw inboedel te voorkomen. Maar mocht er toch schade ontstaan, dan vragen wij u dit tijdens de verhuizing aan onze verhuizers te melden.

Maak vervolgens fotos van de schade en stuur deze naar info@budgetverhuisservice.nl met als onderwerp “schademelding en uw inlaad adres”.
Onze schadeafdeling zal binnen enkele dagen contact met u opnemen om samen met u, tot een gepaste oplossing te komen.


15: Ik heb een afspraak ingepland maar wil deze wijzigen kan dat?

Ja u kunt de afspraak twee weken voor aanvang van de werkzaamheden kosteloos annuleren of verplaatsen.


16: Ik wil graag meerdere diensten afnemen, kan ik een korting ontvangen?

Vaak moet er nog het een en ander gebeuren na of voor de verhuizing. Er moet een muur gewit worden of een kast uit elkaar gehaald worden.

Ons verhuisbedrijf ontneemt u graag een hoop werk. Bij een afname van meerdere diensten willen wij u daarom extra voordeel bieden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.


1Uw verhuizing
2Adressen
3Contactgegevens
  • 1. Soort verhuizing

  • 2. Datum & Tijd

  • MM slash DD slash JJJJ

Beoordeel goedkoop verhuizen met Budget Verhuisservice:

Home
Bekend van RTL4
Zorgeloos verhuizen Sinds 1992!
Previous slide
Next slide
Vandaag nog een scherpe offerte per mail?
Handige informatie
Contactgegevens

Budget Verhuisservice

info@budgetverhuisservice.nl

085 060 4444 (landelijk nummer)

 

KvK: 63122308

Onze site maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, bekijk onze Cookie voorwaarden voor meer informatie.