Eerst goed inventariseren.

Voordat u besluit gebruik te maken van onze verhuisservice, is het belangrijk om te weten welke spullen u wilt meenemen naar uw nieuwe woning of kantoor. Zo krijgt u een duidelijk beeld van wat er verhuisd moet worden en kunnen wij op basis van deze gegevens een gerichte offerte voor u uitbrengen.

Heeft u inboedel wat u niet wilt meenemen? Dan adviseren wij u een plaatselijke kringloopwinkel in te schakelen. In veel gevallen wordt overtollig inboedel dan kosteloos voor u opgehaald. Uiteraard kunnen onze verhuizers ook bezorgen/afhalen op tussenlocaties, of naar de stortplaats rijden indien nodig.

Kortom; wees verstandig en verhuis geen spullen over die u later niet van plan bent te gaan gebruiken.
1: Uw aanvraag.

Eenmaal op onze website kunt u vrijblijvend een berekening maken van wat uw verhuizing ongeveer zal kosten. In uw berekening wordt onder andere rekening gehouden met het aantal bewoners, aantal kamers, de afstand en andere factoren die samen het kostenplaatje voor uw verhuizing vormen.

Na het invullen van het aanvraagformulier ontvangt u van ons verhuisbedrijf een vrijblijvende offerte per e-mail. Hierin kunt u ook een kostenoverzicht terug vinden.


2: De intake

Indien wij u een aantrekkelijk voorstel hebben gedaan en u eenmaal overtuigd bent van onze kwaliteiten, kunt u ons bellen of mailen voor een intake. Tijdens deze intake zullen de laatste vragen aan bod komen en wordt het echt duidelijk wat de werkzaamheden van ons verhuisbedrijf zullen zijn.

Indien beide partijen in overeenstemming komen en alles duidelijk is, kan er een reservering worden gemaakt voor uw verhuizing. Aan uw reservering zijn verder geen extra kosten verbonden en u heeft altijd de mogelijkheid om achteraf te betalen.


3: Uw verhuizing

Op de dag van uw verhuizing zullen wij onze moderne verhuiswagens zo dicht mogelijk bij het inlaadadres parkeren, waar vervolgens onze verhuizers beginnen met het inladen van uw inboedel. Ondertussen heeft u al met een van onze verhuizers gesproken die u precies heeft uitgelegd hoe de werkzaamheden op de dag van uw verhuizing zullen verlopen. Zo bent u altijd netjes op de hoogte van waar wij mee bezig zijn en weet u of wij op schema liggen.

Eenmaal op het uitlaadadres kunt u zelf aangeven waar uw inboedel komt te staan. U heeft ook de mogelijkheid zelf uw dozen en inboedel te markeren met een gekleurde sticker, zo weten onze verhuizers waar uw inboedel hoort te komen staan. Na afloop van de verhuizing zullen wij uw witgoed apparaten zoals wasmachine, vaatwasser en/of koelkast nog even voor u aansluiten. Mocht u gebruik willen maken van onze handy-man service voor overige klussen in en rondom uw nieuwe woning of kantoor? Dan kunt u dit aangeven tijdens het invullen van het onderstaande offerte formulier.

Bent u benieuwd naar onze tarieven of u andere vragen? Wij staan u graag te woord via 085-0604444 ( maandag t/m zaterdag van 08:30 tot 18:00 ). U kunt ook de kosten van uw verhuizing berekenen door het onderstaande formulier in te vullen. Binnen enkele minuten ontvangt u een vrijblijvende prijsschatting per e-mail.

Stap 1 van 3

33%
  • 1. Soort verhuizing

  • 2. Datum & Tijd